Hello January ❄

1.1.17

New Year's eve and I'm still at the bakery. People dressed in their formal outfits are coming to buy last minute's sweet treats and of cource New Year's cake. Christmas boxes, little stars and ribbons are everywhere. I'm looking outside the window...the snow is falling, people are in a rush for last minute presents shopping or going to their parents' or friends' house for the big night. It's 10 o'clock and the most cakes are sold. The only ones left are those with the white chocolate - snow tree trunk. These are my favorite ones! Last customers and the cleaning begins. Everything has to be in its place. It's midnight and then . . . FIREWORKS, in every single colour and shape. I love watching them through the window. I wish my family and friends were here. Heading to the cupboard, a heard the doorbell ringing. I couldn't believe my eyes! My family was there wishing me "Happy New Year". I was the happiest girl ever!

Happy New Year! We wish 2017 brings you everything you want! Health, happiness, love and success! All the best!

Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι εγώ ακόμα εδώ, στο ζαχαροπλαστείο. Καλοντυμένοι άντρες και γυναίκες καταφθάνουν στο μαγαζί για να πάρουν γλυκά και τούρτες για το ρεβεγιόν ή βασιλόπιτες για την Πρωτοχρονιά. Χριστουγεννιάτικα κουτάκια, κορδέλες και μικρά αστεράκια παντού! 'Εξω από το παράθυρο το χιόνι πέφτει σαν ζάχαρη άχνη και μουσκεύει το δρόμο. Ο κόσμος τρέχει να προλάβει να αγοράσει τα τελευταία δώρα  ή να πάει σε σπίτια αγαπημένων. Είναι 10 το βράδυ και τα περισσότερα κέικ έχουν πουληθεί. Μόνο από εκείνα που μοιάζουν με χιονισμένο κορμό έχουν μείνει κάποια. Αυτά είναι τα αγαπημένα μου! Μικρά χιονισμένα πυργάκια! Τελευταίοι πελάτες και...ξεκινάει η καθαριότητα. Όλα πρέπει να είναι καθαρά και τακτοποιημένα στη θέση τους. Μεσάνυχτα! Ο νέος χρόνος ήρθε με βεγγαλικά, σε όλα τα χρώματα και σχήματα. Λατρεύω να κοιτάζω πως λαμπυρίζουν στον ουρανό. Μακάρι να ήταν εδώ η οικογένειά μου και οι φίλοι μου! Πηγαίνοντας προς το εργαστήρι, ακούγεται το καμπανάκι της πόρτας να χτυπάει. Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα! Ήταν η οικογένειά μου και μου ευχόταν "Καλή Χρονιά". Ήμουν το πιο χαρούμενο κορίτσι! 

Καλή χρονιά! Σας ευχόμαστε το 2017 να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε! Υγεία, αγάπη, χαρά και πολλές επιτυχίες!! 


Love,
Show the deer some love 

No comments:

Post a Comment